آسیب های اجتماعیتجربه زیسته مدیران زن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دختران مدارس متوسطه شیراز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 111-137]
آموزشنقش سیستم های مدیریت اطلاعات در ارتقاء فرهنگ سازمانی کارکنان مدیریت آموزش و پروش شهرستان اقلید [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
آموزشطراحی و ارزیابی مدل شایستگی های آموزشی در رابطه با دبیران دوره متوسطه استان فارس [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 39-49]
آموزشرابطه ی آموزش اصول بهداشتی با عملکرد بهداشتی دختران دانش آموز مقطع ابتدایی شهر فراشبند [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 93-106]
آموزش سازگاری اجتماعیتعیین اثربخشی برنامه سازگاری اجتماعی بر استقلال عاطفی، شایستگی اجتماعی و ارزش های تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
آموزش عالیادراکات اعضای هیات علمی و دانشجویان از تحولات آموزشعالی در عصر پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 113-136]
آموزش مثبت اندیشیاثربخشی آموزش مثبت اندیشی بر بهزیستی روانشناختی و تعهد شغلی معلمان [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 111-124]
آموزش مجازیبررسی رابطه ی بین آموزش مجازی و خلاقیت شناختی با نقش واسطه ای رضایتمندی تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر فیروزآباد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-53]
آموزش و پرورشرابطه هوش رقابتی با مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران مدارس غیر انتفاعی شهرستان کازرون [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 26-42]
آموزه های ایرانیچارچوبی برای سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران بر اساس آموزه های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
ا
ابتداییمدل پیشگیری از اعتیاد سایبری در دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 156-168]
اثربخشی سازمانیبررسی تاثیر ظرفیت یادگیری سازمانی بر اثربخشی و خلاقیت سازمانی معلمان و مدیران مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 98-110]
احساس تنهاییاثربخشی درمان یکپارچه حسی-حرکتی بر خودپنداره و احساس تنهایی در دانش آموزان دختر پایه ششم دارای اختلال یادگیری شهرستان جهرم [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 35-50]
اختلال یادگیریاثربخشی درمان یکپارچه حسی-حرکتی بر خودپنداره و احساس تنهایی در دانش آموزان دختر پایه ششم دارای اختلال یادگیری شهرستان جهرم [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 35-50]
ادراکادراک معلمان از چگونگی انعکاس برنامه درسی دوره ابتدایی از پدیده چند فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]
ادراکادراک دانشجو معلمان از اهداف و وظایف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-41]
ادراکات اعضای هیات علمیادراکات اعضای هیات علمی و دانشجویان از تحولات آموزشعالی در عصر پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 113-136]
ادراک محیط مدرسهپیش بینی اضطراب تحصیلی براساس طرحواره های شناختی ناسازگار و ادراک از محیط مدرسه در دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 69-85]
ارائه و ساخت نقشه مفهومیتاثیر نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس تفکر و سواد رسانه ای(روش آمیخته) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 52-89]
ارتباط مؤثرچگونه توانستم مهارت ارتباط مؤثر را در دانشآموزان بهبود دهم؟ [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 138-155]
ارزش های تحصیلیتعیین اثربخشی برنامه سازگاری اجتماعی بر استقلال عاطفی، شایستگی اجتماعی و ارزش های تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
اساتید زنادراک اساتید زن از حضور در موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-36]
استرسبررسی و مقایسه جهت گیری هدف، راهبردهای مقابله ای و منابع استرس در دانش آموزان دارای اختلال توجه و عادی شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 42-66]
استرس اداک شدهبررسی رابطه بین استرس ادارک شده و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم تربیتی پس از همه گیری کوید 19 [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-151]
استرس شغلیتاثیر استرس شغلی بر استقلال شغلی و عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی در مد ارس ابتدایی استان فارس [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 152-165]
استرس شغلیرابطه بین استرس شغلی با کیفیت زندگی و رضایت زناشویی دبیران مقطع متوسطه شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-45]
استقلال شغلیتاثیر استرس شغلی بر استقلال شغلی و عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی در مد ارس ابتدایی استان فارس [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 152-165]
استقلال عاطفیتعیین اثربخشی برنامه سازگاری اجتماعی بر استقلال عاطفی، شایستگی اجتماعی و ارزش های تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
اسلامفواید و نقش بازی در پرورش جسم و روح کودکان از دیدگاه قرآن و معصومین علیهمالسلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
اسلامتعلیم وتربیت در اسلام وقرآن [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 50-60]
اشتیاق تحصیلیارائه مدل علی ادراک ازکلاس درس سازنده گرا واشتیاق تحصیلی باتوجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت درمیان دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر خشت وکمارج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 125-131]
اشتیاق شغلیهمبستگی اشتیاق شغلی و عملکرد شغلی معلمان با نقش واسطه ای مهارت های ارتباطی آنان در مدارس شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 68-87]
اضطراب امتحانپیش بینی اضطراب تحصیلی براساس طرحواره های شناختی ناسازگار و ادراک از محیط مدرسه در دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 69-85]
اضطراب رقابتینقش خودکارآمدی در رابطه بین انگیزه پیشرفت با اضطراب رقابتی و عملکرد ورزشی در دانش آموزان شرکت کننده در المپیادهای ورزشی مدارس [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
اعتیاد سایبریمدل پیشگیری از اعتیاد سایبری در دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 156-168]
المپیادهای ورزشینقش خودکارآمدی در رابطه بین انگیزه پیشرفت با اضطراب رقابتی و عملکرد ورزشی در دانش آموزان شرکت کننده در المپیادهای ورزشی مدارس [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
امکان سنجیتدوین بسته آموزشی تمایل به ماندگاری و ارزیابی اثربخشی آن بر فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 63-87]
امیدمقایسۀ امیدواری و رضایت از زندگی در دو گروه از مادران دارای فرزند عادی و فرزند با ناتوانی جسمی [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 18-34]
انسجام خانوادهرابطه بین هرزه نگاری اینترنتی با عملکرد جنسی و انسجام خانواده در زوجین تحصیل کرده دانشگاه بندرعباس [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 67-82]
انگیزه پیشرفتپیش بینی رضایت شغلی معلمان ابتدائی شهر کازرون بر اساس سرسختی روان شناختی و انگیزه پیشرفت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 17-32]
انگیزه پیشرفتنقش خودکارآمدی در رابطه بین انگیزه پیشرفت با اضطراب رقابتی و عملکرد ورزشی در دانش آموزان شرکت کننده در المپیادهای ورزشی مدارس [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
اهدافادراک دانشجو معلمان از اهداف و وظایف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-41]
اهداف پیشرفتارائه مدل علی ادراک ازکلاس درس سازنده گرا واشتیاق تحصیلی باتوجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت درمیان دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر خشت وکمارج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 125-131]
ب
بازیفواید و نقش بازی در پرورش جسم و روح کودکان از دیدگاه قرآن و معصومین علیهمالسلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
بزهکارمقایسه سبکهای هویتی و سبکهای دلبستگی در نوجوانان بزهکار و غیر بزهکار شهر قم [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 51-68]
بهداشترابطه ی آموزش اصول بهداشتی با عملکرد بهداشتی دختران دانش آموز مقطع ابتدایی شهر فراشبند [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 93-106]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی آموزش مثبت اندیشی بر بهزیستی روانشناختی و تعهد شغلی معلمان [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 111-124]
بوشهرطراحی مدل هوش معنوی مدیران مدارس در استان بو شهر [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 83-97]
پ
پدیده چند فرهنگیادراک معلمان از چگونگی انعکاس برنامه درسی دوره ابتدایی از پدیده چند فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]
پرورشنقش سیستم های مدیریت اطلاعات در ارتقاء فرهنگ سازمانی کارکنان مدیریت آموزش و پروش شهرستان اقلید [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
پرورشطراحی و ارزیابی مدل شایستگی های آموزشی در رابطه با دبیران دوره متوسطه استان فارس [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 39-49]
پساکروناادراکات اعضای هیات علمی و دانشجویان از تحولات آموزشعالی در عصر پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 113-136]
پیشرفت تحصیلیتاثیر نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس تفکر و سواد رسانه ای(روش آمیخته) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 52-89]
ت
تاب آوریبررسی تاثیر خودتعیین کنندگی بر درگیری شغلی با واسطه گری تاب آوری در کارکنان اورژانس 115 استان بوشهر [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-33]
تابآوری شغلیمعنویت در محیط کار معلمان مقطع ابتدایی: اثر شفقت به خود، تعهد سازمانی و تاب آوری شغلی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 46-70]
تجربه زیستهتجربه زیسته مدیران زن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دختران مدارس متوسطه شیراز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 111-137]
تحلیل محتواارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب درسی تفکر و پژوهش ششم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 61-76]
تحمل ناکامیمقایسه کمال گرایی،سبک های مقابله ای و تحمل ناکامی مادران دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای نارسایی هوشی رشدی مقطع ابتدایی شهر داراب در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 88-110]
تربیتتربیت سالم در زندگی اجتماعی از دیدگاه قرآن [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 198-219]
تعلیم و تربیتتعلیم وتربیت در اسلام وقرآن [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 50-60]
تعلیم و تربیتبررسی اعجاز تربیتی و اخلاقی قرآن [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 77-90]
تعهد سازمانیمعنویت در محیط کار معلمان مقطع ابتدایی: اثر شفقت به خود، تعهد سازمانی و تاب آوری شغلی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 46-70]
تعهد شغلیاثربخشی آموزش مثبت اندیشی بر بهزیستی روانشناختی و تعهد شغلی معلمان [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 111-124]
تفکر و پژوهش ششم ابتداییارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب درسی تفکر و پژوهش ششم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 61-76]
تمایل به ماندگاریتدوین بسته آموزشی تمایل به ماندگاری و ارزیابی اثربخشی آن بر فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 63-87]
ج
جهت گیری هدفبررسی و مقایسه جهت گیری هدف، راهبردهای مقابله ای و منابع استرس در دانش آموزان دارای اختلال توجه و عادی شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 42-66]
خ
خطرپذیرینقش سیستم های مدیریت اطلاعات در ارتقاء فرهنگ سازمانی کارکنان مدیریت آموزش و پروش شهرستان اقلید [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
خلاقیترابطه بین یادگیری سازمانی با خلاقیت دبیران دبیرستانهای شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 54-67]
خلاقیتنقش سیستم های مدیریت اطلاعات در ارتقاء فرهنگ سازمانی کارکنان مدیریت آموزش و پروش شهرستان اقلید [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]
خلاقیت سازمانیبررسی تاثیر ظرفیت یادگیری سازمانی بر اثربخشی و خلاقیت سازمانی معلمان و مدیران مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 98-110]
خلاقیت شناختیبررسی رابطه ی بین آموزش مجازی و خلاقیت شناختی با نقش واسطه ای رضایتمندی تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر فیروزآباد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-53]
خودآگاهیچگونه توانستم مهارت ارتباط مؤثر را در دانشآموزان بهبود دهم؟ [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 138-155]
خودپندارهاثربخشی درمان یکپارچه حسی-حرکتی بر خودپنداره و احساس تنهایی در دانش آموزان دختر پایه ششم دارای اختلال یادگیری شهرستان جهرم [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 35-50]
خودتعیین کنندگیبررسی تاثیر خودتعیین کنندگی بر درگیری شغلی با واسطه گری تاب آوری در کارکنان اورژانس 115 استان بوشهر [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-33]
خود تنظیمی تحصیلیتاثیر یادگیری پروژه محور بر خودتنظیمی تحصیلی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 43-62]
خودکارآمدیپیش بینی شادکامی دانش آموزان بر اساس باورهای فراشناختی و خودکارامدی آنان در مقطع متوسطه اول و دوم فراشبند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-123]
خودکارآمدینقش خودکارآمدی در رابطه بین انگیزه پیشرفت با اضطراب رقابتی و عملکرد ورزشی در دانش آموزان شرکت کننده در المپیادهای ورزشی مدارس [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
د
دانش آموزنقش پیشبینی کننده ذهنآگاهی و کارکرد خانواده در شکست تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 1-17]
دانش آموزپیش بینی اضطراب تحصیلی براساس طرحواره های شناختی ناسازگار و ادراک از محیط مدرسه در دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 69-85]
دانش آموزانبررسی رابطه ی بین آموزش مجازی و خلاقیت شناختی با نقش واسطه ای رضایتمندی تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر فیروزآباد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-53]
دانش آموزانبررسی تاثیر مهارت های ارتباطی معلمان بر سلامت روانی دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان گیلانغرب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 186-197]
دانش آموزانارائه مدل علی ادراک ازکلاس درس سازنده گرا واشتیاق تحصیلی باتوجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت درمیان دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر خشت وکمارج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 125-131]
دانش آموزانمدل پیشگیری از اعتیاد سایبری در دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 156-168]
دانش آموزان دخترطراحی پروتکل آموزشی شیفتگی تحصیلی و امکان سنجی آن بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 71-93]
دانشجو معلمادراک دانشجو معلمان از اهداف و وظایف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-41]
دانشجویانادراکات اعضای هیات علمی و دانشجویان از تحولات آموزشعالی در عصر پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 113-136]
دانشگاه فرهنگیانادراک دانشجو معلمان از اهداف و وظایف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-41]
دبیرانطراحی و ارزیابی مدل شایستگی های آموزشی در رابطه با دبیران دوره متوسطه استان فارس [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 39-49]
دبیرانرابطه بین استرس شغلی با کیفیت زندگی و رضایت زناشویی دبیران مقطع متوسطه شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-45]
درگیری تحصیلیطراحی پروتکل آموزشی شیفتگی تحصیلی و امکان سنجی آن بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 71-93]
درگیری شغلیبررسی تاثیر خودتعیین کنندگی بر درگیری شغلی با واسطه گری تاب آوری در کارکنان اورژانس 115 استان بوشهر [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-33]
دلبستگیمقایسه سبکهای هویتی و سبکهای دلبستگی در نوجوانان بزهکار و غیر بزهکار شهر قم [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 51-68]
ذ
ذهن آگاهینقش پیشبینی کننده ذهنآگاهی و کارکرد خانواده در شکست تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 1-17]
ر
راهبردهای مقابله ایبررسی و مقایسه جهت گیری هدف، راهبردهای مقابله ای و منابع استرس در دانش آموزان دارای اختلال توجه و عادی شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 42-66]
رضایت از زندگیبررسی رابطه بین استرس ادارک شده و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم تربیتی پس از همه گیری کوید 19 [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-151]
رضایت زناشوییرابطه بین استرس شغلی با کیفیت زندگی و رضایت زناشویی دبیران مقطع متوسطه شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-45]
رضایت زندگیمقایسۀ امیدواری و رضایت از زندگی در دو گروه از مادران دارای فرزند عادی و فرزند با ناتوانی جسمی [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 18-34]
رضایت شغلیپیش بینی رضایت شغلی معلمان ابتدائی شهر کازرون بر اساس سرسختی روان شناختی و انگیزه پیشرفت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 17-32]
رضایت مندی تحصیلیبررسی رابطه ی بین آموزش مجازی و خلاقیت شناختی با نقش واسطه ای رضایتمندی تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر فیروزآباد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-53]
رفتار های پر خطرتجربه زیسته مدیران زن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دختران مدارس متوسطه شیراز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 111-137]
رمان نوجوانتأثیر مطالعه رمان بر بهبود همجوشی شناختی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
رهبری تحول آفرینرابطه رهبری تحول آفرین و مدیریت مشارکتی با سازمان یادگیرنده در مدارس شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 102-112]
ز
زندگی اجتماعیتربیت سالم در زندگی اجتماعی از دیدگاه قرآن [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 198-219]
س
سازگاری اجتماعیتأثیر مطالعه رمان بر بهبود همجوشی شناختی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
سبک زندگی اسلامیفواید و نقش بازی در پرورش جسم و روح کودکان از دیدگاه قرآن و معصومین علیهمالسلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
سبک های مقابله ایمقایسه کمال گرایی،سبک های مقابله ای و تحمل ناکامی مادران دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای نارسایی هوشی رشدی مقطع ابتدایی شهر داراب در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 88-110]
سرسختی روان شناختیپیش بینی رضایت شغلی معلمان ابتدائی شهر کازرون بر اساس سرسختی روان شناختی و انگیزه پیشرفت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 17-32]
سطح خواناییارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب درسی تفکر و پژوهش ششم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 61-76]
سلامت روانیبررسی تاثیر مهارت های ارتباطی معلمان بر سلامت روانی دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان گیلانغرب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 186-197]
سنجشارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب درسی تفکر و پژوهش ششم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 61-76]
ش
شایستگیطراحی و ارزیابی مدل شایستگی های آموزشی در رابطه با دبیران دوره متوسطه استان فارس [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 39-49]
شایستگی اجتماعیتعیین اثربخشی برنامه سازگاری اجتماعی بر استقلال عاطفی، شایستگی اجتماعی و ارزش های تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
شایسته سالاری حرفه ای مدیرانچارچوبی برای سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران بر اساس آموزه های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
شفقت به خودمعنویت در محیط کار معلمان مقطع ابتدایی: اثر شفقت به خود، تعهد سازمانی و تاب آوری شغلی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 46-70]
شکست تحصیلینقش پیشبینی کننده ذهنآگاهی و کارکرد خانواده در شکست تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 1-17]
شوراهای صنفیادراک دانشجو معلمان از اهداف و وظایف شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-41]
شیفتگی تحصیلیطراحی پروتکل آموزشی شیفتگی تحصیلی و امکان سنجی آن بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 71-93]
ط
طرحواره ناسازگارپیش بینی اضطراب تحصیلی براساس طرحواره های شناختی ناسازگار و ادراک از محیط مدرسه در دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 69-85]
ظ
ظرفیت یادگیری سازمانیبررسی تاثیر ظرفیت یادگیری سازمانی بر اثربخشی و خلاقیت سازمانی معلمان و مدیران مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 98-110]
ع
عمبکرد تحصیلیبررسی رابطه بین استرس ادارک شده و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم تربیتی پس از همه گیری کوید 19 [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-151]
عملکرد جنسیرابطه بین هرزه نگاری اینترنتی با عملکرد جنسی و انسجام خانواده در زوجین تحصیل کرده دانشگاه بندرعباس [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 67-82]
عملکرد شغلیهمبستگی اشتیاق شغلی و عملکرد شغلی معلمان با نقش واسطه ای مهارت های ارتباطی آنان در مدارس شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 68-87]
عملکرد شغلیتاثیر استرس شغلی بر استقلال شغلی و عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی در مد ارس ابتدایی استان فارس [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 152-165]
عملکرد ورزشینقش خودکارآمدی در رابطه بین انگیزه پیشرفت با اضطراب رقابتی و عملکرد ورزشی در دانش آموزان شرکت کننده در المپیادهای ورزشی مدارس [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
ف
فراشبندرابطه رهبری تحول آفرین و مدیریت مشارکتی با سازمان یادگیرنده در مدارس شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 102-112]
فراشبندرابطه بین استرس شغلی با کیفیت زندگی و رضایت زناشویی دبیران مقطع متوسطه شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-45]
فراشناختپیش بینی شادکامی دانش آموزان بر اساس باورهای فراشناختی و خودکارامدی آنان در مقطع متوسطه اول و دوم فراشبند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-123]
فرسودگی شغلیتدوین بسته آموزشی تمایل به ماندگاری و ارزیابی اثربخشی آن بر فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 63-87]
قرآن کریمتربیت سالم در زندگی اجتماعی از دیدگاه قرآن [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 198-219]
قرآن و روایاتفواید و نقش بازی در پرورش جسم و روح کودکان از دیدگاه قرآن و معصومین علیهمالسلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-16]
ک
کارکرد خانوادهنقش پیشبینی کننده ذهنآگاهی و کارکرد خانواده در شکست تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 1-17]
کارکردهای منابع انسانیآسیب شناسی کارکردهای منابع انسانی در آموزش و پرورش شهرستان دشتی براساس مدل سه شاخگی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-185]
کارکنان 115 استان بوشهربررسی تاثیر خودتعیین کنندگی بر درگیری شغلی با واسطه گری تاب آوری در کارکنان اورژانس 115 استان بوشهر [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-33]
کلاس درس سازنده گراارائه مدل علی ادراک ازکلاس درس سازنده گرا واشتیاق تحصیلی باتوجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت درمیان دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر خشت وکمارج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 125-131]
کلید واژه ها: اختلال توجهبررسی و مقایسه جهت گیری هدف، راهبردهای مقابله ای و منابع استرس در دانش آموزان دارای اختلال توجه و عادی شهرستان فراشبند [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 42-66]
کمال گراییمقایسه کمال گرایی،سبک های مقابله ای و تحمل ناکامی مادران دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای نارسایی هوشی رشدی مقطع ابتدایی شهر داراب در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 88-110]
کودک با ناتوانی جسمیمقایسۀ امیدواری و رضایت از زندگی در دو گروه از مادران دارای فرزند عادی و فرزند با ناتوانی جسمی [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 18-34]
کوید 19بررسی رابطه بین استرس ادارک شده و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم تربیتی پس از همه گیری کوید 19 [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-151]
کیفیت زندگیرابطه بین استرس شغلی با کیفیت زندگی و رضایت زناشویی دبیران مقطع متوسطه شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-45]
م
مادرمقایسۀ امیدواری و رضایت از زندگی در دو گروه از مادران دارای فرزند عادی و فرزند با ناتوانی جسمی [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 18-34]
محیط تک جنسیتیادراک اساتید زن از حضور در موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-36]
مدارسشناسایی مشکلات هوشمندسازی مدارس شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-101]
مدارسرابطه ی آموزش اصول بهداشتی با عملکرد بهداشتی دختران دانش آموز مقطع ابتدایی شهر فراشبند [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 93-106]
مدارس غیر انتفاعیرابطه هوش رقابتی با مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران مدارس غیر انتفاعی شهرستان کازرون [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 26-42]
مدلطراحی مدل هوش معنوی مدیران مدارس در استان بو شهر [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 83-97]
مدلمدل پیشگیری از اعتیاد سایبری در دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 156-168]
مدل سه شاخگیآسیب شناسی کارکردهای منابع انسانی در آموزش و پرورش شهرستان دشتی براساس مدل سه شاخگی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-185]
مدیران متوسطهتجربه زیسته مدیران زن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دختران مدارس متوسطه شیراز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 111-137]
مدیران مدارسطراحی مدل هوش معنوی مدیران مدارس در استان بو شهر [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 83-97]
مشکلاتشناسایی مشکلات هوشمندسازی مدارس شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-101]
معلمانادراک معلمان از چگونگی انعکاس برنامه درسی دوره ابتدایی از پدیده چند فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]
معلمانرابطه بین یادگیری سازمانی با خلاقیت دبیران دبیرستانهای شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 54-67]
معلمانهمبستگی اشتیاق شغلی و عملکرد شغلی معلمان با نقش واسطه ای مهارت های ارتباطی آنان در مدارس شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 68-87]
معلماناثربخشی آموزش مثبت اندیشی بر بهزیستی روانشناختی و تعهد شغلی معلمان [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 111-124]
معلمان ابتداییتدوین بسته آموزشی تمایل به ماندگاری و ارزیابی اثربخشی آن بر فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 63-87]
معلمان تربیت بدنیتاثیر استرس شغلی بر استقلال شغلی و عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی در مد ارس ابتدایی استان فارس [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 152-165]
معنویت در محیط کارمعنویت در محیط کار معلمان مقطع ابتدایی: اثر شفقت به خود، تعهد سازمانی و تاب آوری شغلی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 46-70]
مقطع آموزش ابتداییتاثیر استرس شغلی بر استقلال شغلی و عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی در مد ارس ابتدایی استان فارس [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 152-165]
مهارت&lrmبررسی تاثیر مهارت های ارتباطی معلمان بر سلامت روانی دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان گیلانغرب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 186-197]
مهارتهای ارتباطیهمبستگی اشتیاق شغلی و عملکرد شغلی معلمان با نقش واسطه ای مهارت های ارتباطی آنان در مدارس شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 68-87]
مهارت های زندگیچگونه توانستم مهارت ارتباط مؤثر را در دانشآموزان بهبود دهم؟ [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 138-155]
موسسه آموزشی کشتیرانیادراک اساتید زن از حضور در موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-36]
ن
نارسایی هوشی رشدیمقایسه کمال گرایی،سبک های مقابله ای و تحمل ناکامی مادران دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای نارسایی هوشی رشدی مقطع ابتدایی شهر داراب در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 88-110]
نقشه مفهومیتاثیر نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس تفکر و سواد رسانه ای(روش آمیخته) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 52-89]
نوجوانمقایسه سبکهای هویتی و سبکهای دلبستگی در نوجوانان بزهکار و غیر بزهکار شهر قم [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 51-68]
و
واژه های کلیدی:شادکامیپیش بینی شادکامی دانش آموزان بر اساس باورهای فراشناختی و خودکارامدی آنان در مقطع متوسطه اول و دوم فراشبند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-123]
های ارتباطیبررسی تاثیر مهارت های ارتباطی معلمان بر سلامت روانی دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان گیلانغرب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 186-197]
هرزه نگاری اینترنتیرابطه بین هرزه نگاری اینترنتی با عملکرد جنسی و انسجام خانواده در زوجین تحصیل کرده دانشگاه بندرعباس [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 67-82]
همجوشی شناختیتأثیر مطالعه رمان بر بهبود همجوشی شناختی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
همدلیچگونه توانستم مهارت ارتباط مؤثر را در دانشآموزان بهبود دهم؟ [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 138-155]
هوش رقابتیرابطه هوش رقابتی با مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران مدارس غیر انتفاعی شهرستان کازرون [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 26-42]
هوش معنویطراحی مدل هوش معنوی مدیران مدارس در استان بو شهر [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 83-97]
هوشمندسازیشناسایی مشکلات هوشمندسازی مدارس شهرستان فراشبند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-101]
هویتمقایسه سبکهای هویتی و سبکهای دلبستگی در نوجوانان بزهکار و غیر بزهکار شهر قم [دوره 3، شماره 7، 1403، صفحه 51-68]